.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام يك شركت بزرگ گلدكوئيست در رودبار
پليس گيلان از متلاشي شدن يك شركت بزرگ گلدكوئيست در رودبار خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل فارس ، مركز اطلاع‌رساني پليس گيلان اعلام کرد:در پي گزارشات مردمي از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110

پليس گيلان از متلاشي شدن يك شركت بزرگ گلدكوئيست در رودبار خبر داد.
 
 به گزارش شمال نیوز  به نقل فارس ، مركز اطلاع‌رساني پليس گيلان اعلام کرد:در پي گزارشات مردمي از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان رودبار 2 مرد و 4 زن كه به صورت يك باند در منزلي واقع در خيابان امام منجيل اقدام به دايركردن يك شركت بزرگ و غير مجاز گلدكوئيست كرده بودند دستگير شدند.
در بازرسي از منزل اين باند تعداد يك دستگاه رايانه حاوي اطلاعات مربوط به شركت گلدكوئيست، 153 عدد سي دي، فلاپي، كتاب و جزوه آموزشي مربوط به اين شركت و شركت هرمي ديگر و ليست يك هزار نفر از اعضاي شركت گلدكوئيست كشف و ضبط شد.
متهمين با تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.
بنابراين گزارش همچنين پليس گيلان در اطلاعيه ديگري اعلام كرد كه يك جاعل بزرگ چك پول‌هاي مسافرتي در انزلي دستگير شد.
سالار 33 ساله كه در جعل و توزيع چك‌پول‌هاي مسافرتي در سطح وسيعي فعاليت داشت در يك معامله صوري با ماموران به دام پليس افتاد.
ماموران اطلاعات پليس بندرانزلي طي انجام يك معامله صوري با متهم، تعداد 35 قطعه تراول چك 5 ميليون ريالي را به مبلغ 175 ميليون ريال از او گرفتند كه با توجه به جعلي بودن چك پول‌هاي دريافتي، وي را دستگير كردند.
متهم براي رهايي از چنگ قانون به ماموران پليس پيشنهاد رشوه كرد كه با امتناع آنان روبرو و با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.394 seconds.